Δεν είναι η μάσκα το μείζον θέμα ...


Του Περικλή Δανόπουλου

Από την στιγμή που αρχίσαμε να επικοινωνούμε μέσω διαδικτύου, σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα φάνηκε ότι , εκτός από όσους το χρησιμοποιούν για διασκέδαση, γνωριμίες κλπ, οι υπόλοιποι είχαμε χωριστεί σε αυτούς που αποδέχονται το σύστημα εξουσίας και σε όσους ήμασταν εναντίον. Τουλάχιστον στα λόγια.

Είχαμε τις ιδεολογικοπολιτικές μας διαφορές, αλλά, συμφωνούσαμε τουλάχιστον από τα μνημόνια και μετά, στο ότι η πολιτική εξουσία λειτουργούσε σαν οιονεί εκπρόσωπος αλλότριων συμφερόντων και σκοτεινών κέντρων εξουσίας. Διαπιστώναμε επίσης, πως αυτό συνέβαινε σε παγκόσμιο επίπεδο.

Δεν συσπειρωνόμασταν σε όλα τα ζητήματα, πχ στα εθνικά ή στα θέματα του δικαιωματισμού, αλλά είχαμε πάντα υπ όψιν πως οι πολιτικές εξουσίες, ήταν απλά εντολοδόχες δυνάμεις της ελίτ, που το μόνο που δεν είχε στα σχέδια της, ήταν το καλό της ανθρωπότητας. Αναγνωρίζαμε ότι όλοι οι υπερεθνικοί οργανισμοί, ήταν χειραγωγούμενοι και ελεγχόμενοι επίσης από την ίδια ελίτ. Είχαμε συμφωνήσει ότι η τέταρτη εξουσία, ο τύπος δηλαδή, ήταν ο πολιορκητικός κριός, μέσω προπαγάνδας, για να περνούν οι σκοτεινοί σχεδιασμοί των εξουσιαστών.

Στο θέμα της ''πανδημίας'', παρατηρούμε ένα ενδιαφέρον αλλά και εξαιρετικά επικίνδυνο φαινόμενο. Παρατηρούμε την αλλαγή όχι μόνο των μεταβλητών, αλλά και των σταθερών παραμέτρων. Αίφνης, το σύστημα εξουσίας, παύει να λειτουργεί με το αδηφάγο κερδοσκοπικό κίνητρο και μετατρέπεται σε ένα σύστημα που νοιάζεται για την προστασία και ευημερία των ανθρώπων του πλανήτη. Και αυτό το αποδέχονται , με σχεδόν συγκινητική συσπείρωση, αριστεροί, δεξιοί, αντίθετοι και οπαδοί των συστημάτων εξουσίας. Ξαφνικά, τα ΜΜΕ, σταματούν να παραπλανούν τον κόσμο και ασκούν το σχεδόν ιερό καθήκον τους, να ενημερώνουν αντικειμενικά τον κόσμο.

Όλα αυτά, θα έπρεπε να βάλουν σε σκέψεις όλους τους εχέφρονες πολίτες. Αντί λοιπόν να στρέφουν τα βέλη τους σε όσους λογικά έχουν αμφιβολίες, ακόμα και σε όσους υιοθετούν αστεία σενάρια, να αναρωτηθούν αν τελικά με την πλήρη αποδοχή όλων όσων αποφασίζονται και ανακοινώνονται, συμβάλουν σε ένα εκφασισμό του συστήματος παγκόσμια, όπου κυριαρχούν όχι μόνο οι μάσκες προσώπου για τον ιό, αλλά και οι κουκούλες, και η ανεξέλεγκτη δράση των κατασταλτικών δυνάμεων.

Δεν εξετάζεται εδώ η παραδοχή ή όχι του ιού. Δεν εξετάζεται καν η ορθότητα και η αναγκαιότητα των μέτρων. Εξετάζεται η άκριτη αποδοχή και η ασυνείδητη πειθάρχηση σε αυτά. Και φυσικά, το να αναρωτηθούμε τι ακολουθεί.

Όσο για τα σενάρια συνωμοσίας, έχει αναρωτηθεί κανείς αν όλα αυτά διασπείρονται από το ίδιο το σύστημα εξουσίας, με στόχο τον διχασμό των πολιτών, ώστε να νομιμοποιείται η επέμβαση και καταστολή των απειθάρχων;

Μήπως τελικά, ανεξάρτητα από την σοβαρότητα του κορωνοϊού, όλα αυτά δεν είναι παρά ένα σχέδιο να ξαναμπούν τα πρόβατα στο μαντρί;

Θα το ξαναπώ, δεν είναι η μάσκα το μείζον θέμα. Το μείζον θέμα είναι πως εκεί που ο κόσμος έδειχνε να ξυπνά, έστω και αργά από ένα λήθαργο και να αμφισβητεί , ξαφνικά διχάζεται προς όφελος άλλων....

Μήπως λοιπόν να ξανασκεφτούν και να επανασχεδιάσουν την ρητορική τους, όσοι απαιτούν να στείλουν στην πυρά τους αιρετικούς;

Δρόμος ανοιχτός

4 σχόλια :

  1. Τα πράμματα είναι πιο απλά.Οι κτηνοτρόφοι ενδιαφέρονται πολύ για την υγεία κ την ευρωστία των ζώων τους,που εχουν για εκμετάλευση.Πού είναι λοιπόν το παράξενκ,αν ενδιαφερεται το σύστημα για την υγεία του λαού - δε λέω,των πολιτών,γιατί δυστυχώς δεν είμαστε πολίτες,αλλά ραγιά,ποίμνιο ελληνιστί κ εκκλησιαστί,αφού κ η Εκκλησία μεσαιωνικός θεσμός είναι,από την εποχή της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας -;Η εξάπλωση της πανδημίας,ας μήν έχη κανείς αυταπάτες,θα τσακίση γην παγκόσμια οικονομία κ αυτό το αντιλαμβάνεται το σύστημα πολύ καλά.(Βλ. ΗΠΑ).Είναι λοιπόν θέμα επιβίωσης,όχι όμως μόνο για το σύστημα,όπως θα άρεσε στους αυτοπροσδιοριζόμενους αριστερούς,αλλά συνολικά για την ανθρωπότητα.Το ζήτημα λοιπόν αυτό ενώνει λαό κ Κολωνάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλλά αυτά τα δυο άκρα δεν είναι η μόνη κοινωνική αντίθεση.Δεν είναι μόνο τα μονοπώλια,τραπεζίτες κ fund.Ζούμε σε ανταγωνιστική οικονομία.Η ζημιά στην τσέπη των μικρομεσαίων κ αυτοαπασχολούμενων,που βιώνουν σχετική ευημερία απέναντι στους μισθωτούς,είναι τεράστια,από τα περιοριστικά μέτρα κατά της πανδημίας.Έτσι τα περί ελευθερίας κ δικαιωμάτων,που λέγονται,είναι κατά κανόνα εκ του πονηρού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να προσθέσω,ότι ασφαλώς αυτή η καθήζηση της οικονομίας θίγει κ τα λαϊκά στρώματα των μισθωτών.Αλλά αυτοί δε χάνουν,παρά ένα μισθό ανασφάλειας κ στερήσεων.Και στο κάτω-κάτω το σύστημα είναι σε θέση να τους συντηρήση με διάφορα επιδόματα για ενα διάστημα,όσο να βεθή λυση για την πανδημία,κσθώς τα κέρδη του είναι τεράστια.Ένα δείγμα γραφής είχαμε από το Συριζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από ιδεολογική άποψη δυο είναι οι τάσεις στην κοινωνία κ την ανθρωπότητα γενικά,η βαρβαρότητα κ ο ανθρωπισμός.Η πρώτη έχει χαραχτηριστικό την ανθρωπιθυσία,πραχτική που συναντούμε σε όλους τους πολιτισμούς,σ' όλες τις εποχές σ' όλη τη γη,στις κοινωνίες ανισότητας κ εκμετάλευσης.Θυσιάζομε λίγους για τη σωτηρία των πολλών.Αντίθετα ο ανθρωπισμός έχει χαραχτηριστικά την ισότητα κ την αλληλεγγύη.Ο άνθρωπος θεωρείται αυταξία.Όταν ο Οδυσσέας βρεθηκε ανάμεσα στη Σκυλα κ τη Χάρυβδη,επέλεξε την πρώτη,δλδ να θυσιάση 2-3 πολεμιστες του,για να σωθουν οι άλλοι,αντί του ρίσκου,να βυθιστή αύθανδρο το καράβι.Γιατί ήταν βασιλιάς κ ο λαός του περιουσία του,έτσι μετρούσε τους ανθρώπους κατά το δικό του συμφέρον.Αλλά σε μια κοινωνία ισότητας όλοι μοιράζονται ισότιμα κ αλληλέγγυα κ το ρίσκο κ τη σωτηρία.Ο καθενας χωριστά μετρά όσο κ όλοι μαζί.Τώρα μπορεί να παρατηρήση κανείς,ότι η κοινωνία μας δυστυχώς είναι εκμεταλευτική κ ανταγωνιστική κ ο καθενας βρίσκεται μόνος απεναντι στο πρόβλημα της επιβίωσης.Ας γίνη τότε η πανδημία μια ευκαιρία να το συνειδητοποιήσωμε κ να παλέψωμε μαζί για μια κοινωνία ισοτιμίας,συνεργασίας κ αλληλοϋποστήριξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή