Πλειστηριασμοί: στατιστικά στοιχεία και αλήθειες για τη συμμετοχή συμβολαιογράφων

Η μάστιγα των πλειστηριασμών κατά της ιδιωτικής περιουσίας των Ελλήνων πολιτών συνιστά μείζον κοινωνικό πρόβλημα, το οποίο αφ’ ενός επιτείνει τη διαδικασία φτωχοποίησης μεγάλου μέρους της κοινωνίας, αφ’ ετέρου ενισχύει τις τάσεις ριζοσπαστικοποίησης του λαού που αντιλαμβάνεται πλέον ότι απειλείται άμεσα και ευθέως με την προοπτική αύξησης των ανέργων, των άστεγων και των εξαθλιωμένων συμπολιτών μας. Δεδομένης της θέσπισης της διαδικασίας των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών, που θα τεθεί σε ισχύ από την 1-9-2017 με συμμετοχή μόνο όσων πιστοποιούνται ως χρήστες, δηλαδή χωρίς τις εγγυήσεις πλήρους δημοσιότητας και διαφάνειας, είναι βέβαιο ότι αυτή η εξέλιξη θα ενταθεί και θα επιταχυνθεί.

Έχουμε επισημάνει και κατά το παρελθόν (ΕΔΩ) ότι οι πλειστηριασμοί είναι η κατάληξη μίας παράνομης διαδικασίας, αφού κατά κανόνα επισπεύδονται κατόπιν έκδοσης διαταγών πληρωμής των τραπεζών, οι οποίες εκδίδονται βάσει παράνομων και καταχρηστικών όρων δανειακών συμβάσεων και παράνομων χρεώσεων σε κινήσεις αντίστοιχων λογαριασμών, ενώ οι πολίτες δεν είναι σε θέση να βρουν τα απαραίτητα χρήματα (κατά μέσο όρο περίπου 2.000 ευρώ για την άμυνα σε πρώτο βαθμό), για να αμυνθούν αποτελεσματικά κατά των τοκογλυφικών αυτών χρεώσεων. Ακόμα και οι πλειστηριασμοί που επισπεύδονται από το δημόσιο ή τον ΕΦΚΑ αφορούν σε ποσά απαιτήσεων που έχουν υπέρογκες προσαυξήσεις και πρόστιμα, παρότι είναι πανθομολογούμενη η γενική και σφοδρή φτωχοποίηση της ελληνικής κοινωνίας στα χρόνια του μνημονίου, δηλαδή παρότι οι οφειλέτες δεν φέρουν στη συντριπτική τους πλειοψηφία οποιαδήποτε ευθύνη για την εκ μέρους τους αδυναμία εξυπηρέτησης των οφειλών τους.

Ωστόσο το ξενοκίνητο εγχώριο καθεστώς επιχειρεί μέσω των ΜΜΕ να εμφανίσει μία στρεβλή εικόνα περί δήθεν «στρατηγικών κακοπληρωτών», παρότι εκτός από την αδιαμφισβήτητη κατάρρευση του ΑΕΠ, την αναντίρρητη μείωση του διαθέσιμου προς κατανάλωση εισοδήματος και την έκρηξη της ανεργίας στα χρόνια των μνημονίων οι αριθμοί οφειλών προς το δημόσιο και των λεγόμενων «κόκκινων δανείων» μαρτυρούν όλη την αλήθεια: Οι οφειλές προς το δημόσιο ανέρχονταν το έτος 2009 σε 10,9 δις ευρώ και τώρα έχουν εκτιναχθεί σε τουλάχιστον 94 δις ευρώ, ενώ τα «κόκκινα δάνεια» ανέρχονταν το έτος 2009 σε 11,9 δις ευρώ και τώρα υποτίθεται ότι έφτασαν τα 118 δις ευρώ.

Επιχειρώντας λοιπόν να απαντήσουμε στις συνεχείς προσπάθειες παραπληροφόρησης των συστημικών ΜΜΕ για το θέμα των πλειστηριασμών, παραθέτουμε τα στατιστικά δεδομένα από τα δημοσιευμένα επίσημα Πανελλαδικά στοιχεία των ελάχιστων – όπως θα διαπιστώσετε – συμβολαιογράφων που συμμετέχουν σε τέτοιους πλειστηριασμούς. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι οι πλειστηριασμοί αφορούν τελικά μία μικρή μερίδα συμβολαιογράφων και ότι η συντριπτική πλειοψηφία τους δεν συμμετέχει σε μία διαδικασία, η οποία εκτός από απάνθρωπη είναι κατά την άποψή μας και παράνομη. Αρκεί επομένως να συγκριθούν τα στοιχεία που παραθέτουμε με τις θέσεις των επίσημων εκπροσώπων των συμβολαιογράφων, για να καταδειχθεί πόσο αναντίστοιχες με την πραγματικότητα είναι αυτές.

Θεωρούμε ότι τα διασταυρωμένα στατιστικά στοιχεία εμφανίζουν την πραγματικότητα και καταδεικνύουν ότι ένα τόσο μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα συντηρείται και επιτείνεται με τη σύμπραξη μιας πολύ μικρής μερίδας επαγγελματιών. Επομένως, αν όλοι μας συμπράξουμε στην αντίθετη κατεύθυνση, λαμβάνοντας υπ’ όψιν την κοινωνική αποστολή που έχει καθένας από εμάς και με γνώμονα το γενικό συμφέρον του λαού και όχι τις τοκογλυφικές επιδιώξεις των υπό ξένο έλεγχο τραπεζών, θα καταρρεύσει η μεθόδευση της βίαιης εκποίησης της ιδιωτικής περιουσίας των πολιτών.

Τα στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν για τον συγκεντρωτικό στατιστικό πίνακα συμμετοχής ή μη συμβολαιογράφων σε πλειστηριασμούς, έχουν ληφθεί από την αποδελτίωση που έγινε με την εθελοντική προσφορά των μελών της πρωτοβουλίας «Δρόμος Ανοιχτός».

Η αποδελτίωση έγινε από την ηλεκτρονική δημοσίευση των πλειστηριασμών στην ιστοσελίδα του Ταμείου Νομικών (ΕΤΑΑ ΤΑΝ) και τα Δελτία Δικαστικών Δημοσιεύσεων. Χρησιμοποιήθηκαν οι πλειστηριασμοί με ημερομηνίες δημοσίευσης στο ΕΤΑΑ ΤΑΝ από 1/5/2016 έως -31/4/2017 και αφορούν πλειστηριασμούς που έχουν ήδη διενεργηθεί από 17/5/16  ή θα διενεργηθούν μέχρι την 20/12/2017. Δεν περιλαμβάνονται οι πλειστηριασμοί που συνεχίζονται ή επαναλαμβάνονται στην ίδια περίοδο.

* Σημείωση: Τα στοιχεία των συμβολαιογράφων και ειδικότερα το πλήθος όσων ασκούν το επάγγελμα έχουν ληφθεί από όσους καταλόγους μελών συλλόγων υπήρχαν και όσα δεν υπήρχαν σε καταλόγους, από τον Χρυσό Οδηγό. Συνεπώς είναι κατά προσέγγιση, επειδή ενδεχομένως να υπάρχουν κι άλλοι συμβολαιογράφοι που δεν βρήκαμε στοιχεία τους, αν δεν συμμετείχαν σε πλειστηριασμούς (είναι οι περισσότεροι άλλωστε) και δεν ήταν εγγεγραμμένοι σε κάποιον κατάλογο.




Δρόμος Ανοιχτός

6 σχόλια :

  1. Καλησπέρα σας,
    Το άρθρο σας εκτός του ότι περιέχει ανακρίβειες (π.χ. ότι αποκλείεται από τη διαδικασία παρακολούθησης ο πληττόμενος, διαβάστε σχετικά το νόμο) αποτελεί τρομοκρατικό εργαλείο κατά των πολιτών. Ούτε λίγο ούτε πολύ λέτε στον κόσμο πήγαινε να διακανονίσεις, τρέχα πλήρωνε δικηγόρους ή πέθανε από το φόβο σου. Αλήθεια τίνων παιγνίδι παίζετε; τίνων τις τσέπες θέλετε να πλοτίσετε ; Ή πως με τέτοια ανευθυνότητα πετάτε την μπούρδα σας και όποιον πάρει ο χάρος ; Έχετε αποδείξεις ότι οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί θα αρχίσουν 1/9 ; Αν ΝΑΙ έπρεπε να τις αναρτήσετε και μετά να γράψετε ό,τι σας κατέβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τουλάχιστον άδικο να κατηγορείται η πρωτοβουλία μας ότι δήθεν ωθεί τους πολίτες να "προσαρμοστούν" στα κελεύσματα του εχθρικού προς τον Έλληνα πολίτη κράτους και των ξένων δυνάμεων που το ελέγχουν. Ο "Δρόμος Ανοιχτός" είναι η μόνη πολιτική κίνηση που αποδελτιώνει τους πλειστηριασμούς σε όλη την Ελλάδα και καλεί τους πολίτες να αντισταθούν έμπρακτα και συνειδητά σε αυτήν τη λαίλαπα.

    Στη δεύτερη παράγραφο της συγκεκριμένης ανάρτησής μας καθίσταται σαφές ότι είμαστε ενάντιοι σε αυτές τις διαδικασίες, καθώς και ότι έχουμε πλήρη επίγνωση της αδυναμίας μεμονωμένης αντίστασης (νομικής ή άλλης) κάθε πολίτη. Γι' αυτό καλούμε σε συλλογική αντίσταση στα κατά τόπους ειρηνοδικεία και σε κινήσεις αποτροπής πλειστηριασμών. Οι αποδελτιώσεις που κάνουμε ακριβώς αυτόν τον σκοπό έχουν, τα δε μέλη της κίνησής μας συμμετέχουν σε κινήσεις αποτροπής πλειστηριασμών σε όλη την Ελλάδα. Δεν υπάρχει ούτε μία ανάρτησή μας, η οποία να παρακινεί τον πολίτη να αντιδράσει με νομικά μέσα. Κατά συνέπεια, δεν επιδιώκεται ο πλουτισμός οποιουδήποτε. Η δε ενημέρωση των πολιτών για τη δρομολόγηση των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών δεν αποτελεί "τρομοκρατικό εργαλείο", αλλά συνειδητή προσπάθεια αφύπνισης και συλλογικής αντίστασης.

    Σύμφωνα εξάλλου με τις διατάξεις του ισχύοντος άρθρου 959Α του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, αλλά και με τον σχεδιασμό του αρμόδιου υπουργείου, η ισχύς των διατάξεων αρχίζει από 31-7-2017. Με δεδομένο επομένως ότι δεν γίνονται πλειστηριασμοί τον Αύγουστο, οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί μπορούν να αρχίσουν από 1-9-2017. Το εάν ο κρατικός μηχανισμός θα είναι έτοιμος για τη διεξαγωγή τους τη συγκεκριμένη ημερομηνία είναι προφανώς ένα ερώτημα. Ωστόσο η νομική δυνατότητα θα υπάρχει την 1-9-2017, με αποτέλεσμα να εκκρεμεί μόνο η τεχνολογική δυνατότητα. Επομένως δεν πρόκειται για ανακρίβεια και σίγουρα ούτε για "τρομοκρατικό εργαλείο". Η προαναγγελία αυτού που ήδη σχεδιάζεται και δρομολογείται δεν αποτελεί "τρομοκρατικό εργαλείο", αλλά υπεύθυνη ενημέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσον αφορά στον αποκλεισμό του θιγόμενου ιδιοκτήτη ακινήτου από την όλη διαδικασία, παραθέτουμε το ισχύον άρθρο 959Α Κ.Πολ.Δ., το οποίο σας προτρέπουμε να διαβάσετε προσεκτικά.

    "«Άρθρο 959Α

    Πλειστηριασμός με ηλεκτρονικά μέσα - ηλεκτρονικός πλειστηριασμός.

    1. Ο πλειστηριασμός με ηλεκτρονικά μέσα - ηλεκτρονικός πλειστηριασμός - διενεργείται από τον
    πιστοποιημένο, για το σκοπό αυτόν, υπάλληλο του ηλεκτρονικού πλειστηριασμού
    συμβολαιογράφο μέσω των ηλεκτρονικών συστημάτων πλειστηριασμού.

    2. Η κυριότητα, διοίκηση και διαχείριση των ηλεκτρονικών συστημάτων πλειστηριασμού ανήκει,
    στους κατά τόπους αρμοδίους Συμβολαιογραφικούς Συλλόγους.

    3. Τα ηλεκτρονικά συστήματα πλειστηριασμού περιέχουν όλα τα πληροφοριακά στοιχεία τα οποία
    περιλαμβάνονται στο απόσπασμα της κατασχετήριας έκθεσης.

    4. Στον ηλεκτρονικό πλειστηριασμό λαμβάνουν μέρος υποψήφιοι πλειοδότες που έχουν
    προηγουμένως πιστοποιηθεί στα ηλεκτρονικά συστήματα πλειστηριασμών.


    «5. Κάθε υποψήφιος πλειοδότης δηλώνει τη συμμετοχή του σε συγκεκριμένο πλειστηριασμό,
    σύμφωνα με τους όρους αυτού, αφού έχει καταβάλει την εγγύηση της παραγράφου 1 του άρθρου
    965 και έχει υποβάλει ηλεκτρονικά το πληρεξούσιο της παραγράφου 2 του άρθρου 1003, μέχρι
    ώρα 15:00, δύο (2) εργάσιμες ημέρες πριν την ορισθείσα ημέρα του πλειστηριασμού. Το τέλος
    χρήσης των συστημάτων για τη διενέργεια του ηλεκτρονικού πλειστηριασμού καταβάλλεται από
    τον υπερθεματιστή. Η κατάθεση της εγγύησης, του τέλους χρήσης των ηλεκτρονικών
    συστημάτων πλειστηριασμών και του πλειστηριάσματος γίνεται αποκλειστικά σε ειδικό ακατάσχετο
    επαγγελματικό λογαριασμό που θα διατηρείται σε Ελληνικό Τραπεζικό Ιδρυμα από τον υπάλληλο
    του πλειστηριασμού. Κάθε υποψήφιος πλειοδότης διορίζει με ηλεκτρονική δήλωση αντίκλητο που
    κατοικεί στην περιφέρεια του πρωτοδικείου του τόπου της εκτέλεσης μέχρι ώρα 15:00, δύο (2)
    εργάσιμες ημέρες πριν την ορισθείσα ημέρα του πλειστηριασμού, διαφορετικά αντίκλητος
    θεωρείται ο γραμματέας του πρωτοδικείου του τόπου της εκτέλεσης.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. *** Η παρ. 5 αντικαταστάθηκε ως άνω με το άρθρο έβδομο Ν.4475/2017,ΦΕΚ Α 83/12.6.2017.

    6. Ο υπάλληλος του ηλεκτρονικού πλειστηριασμού μετά το πέρας της προθεσμίας της
    προηγούμενης παραγράφου ελέγχει τα υποβαλλόμενα αρχεία διαπιστώνει με πράξη του μέχρι ώρα
    17.00 της προηγούμενης του ηλεκτρονικού πλειστηριασμού ημέρας την τήρηση των διατυπώσεων
    που ορίζονται στις προηγούμενες παραγράφους και υποβάλλει στα ηλεκτρονικά συστήματα
    πλειστηριασμού κατάλογο των υποψήφιων πλειοδοτών που δικαιούνται να λάβουν μέρος.

    7. Ο ηλεκτρονικός πλειστηριασμός διενεργείται με επιμέλεια του συμβολαιογράφου της περιφέρειας
    του τόπου όπου έγινε η κατάσχεση, ο οποίος ορίστηκε για τον πλειστηριασμό. Ο πλειστηριασμός
    διενεργείται ενώπιον του ίδιου συμβολαιογράφου που ορίστηκε αρχικά και στην περίπτωση
    πολλαπλών κατασχέσεων. Αν τα κατασχεμένα πράγματα βρίσκονται στην περιφέρεια
    περισσότερων ειρηνοδικείων, ο ηλεκτρονικός πλειστηριασμός διενεργείται, κατ` επιλογή του
    επισπεύδοντος, στην περιφέρεια οποιουδήποτε εκ των άνω ειρηνοδικείων. Αρμόδιο για την επίλυση
    των διαφορών που αναφύονται από τη διενέργεια του ηλεκτρονικού πλειστηριασμού είναι το
    δικαστήριο της έδρας του συμβολαιογράφου.

    8. Οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί διενεργούνται ημέρα Τετάρτη ή Πέμπτη ή Παρασκευή, από τις
    10:00 π.μ. έως τις 14.00 ή από τις 14.00 έως τις 18:00. Σε περίπτωση υποβολής προσφοράς κατά
    το τελευταίο λεπτό του ηλεκτρονικού πλειστηριασμού, ήτοι από ώρα 13:59:00 έως 13:59:59 ή
    από ώρα 17:59:00 έως 17:59:59 δίδεται αυτόματη παράταση πέντε (5) λεπτών. Γ ια κάθε
    προσφορά που υποβάλλεται κατά το τελευταίο λεπτό της παράτασης, δίδεται νέα αυτόματη
    παράταση πέντε (5) λεπτών, εφόσον υποβληθεί μεγαλύτερη προσφορά. Οι παρατάσεις μπορούν να
    συνεχισθούν για χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των δύο (2) ωρών από την ορισθείσα ώρα
    λήξης του ηλεκτρονικού πλειστηριασμού, οπότε ολοκληρώνεται η διαδικασία υποβολής
    προσφορών.

    Ηλεκτρονικός πλειστηριασμός δεν μπορεί να γίνει από 1η Αυγούστου έως 31 Αυγούστου, καθώς
    και την προηγούμενη και την επομένη εβδομάδα της ημέρας των εκλογών για την ανάδειξη
    βουλευτών, αντιπροσώπων στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και Οργάνων Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η
    απαγόρευση αυτή ισχύει και για τις επαναληπτικές εκλογές και μόνο για τις περιφέρειες που
    διεξάγονται τέτοιες, εκτός αν πρόκειται για πλοία, αεροσκάφη και για πράγματα που μπορούν να
    υποστούν φθορά.

    *** ΠΡΟΣΟΧΗ: "Οι παράγραφοι 8 έως και 14 του άρθρου 959Α τίθενται σε ισχύ από την 31η
    Ιουλίου 2017" (άρθρο 60 παρ.6 Ν.4472/2017).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 9. Ο ηλεκτρονικός πλειστηριασμός είναι ανοικτού πλειοδοτικού τύπου κατά τον οποίο
    υποβάλλονται διαδοχικές προσφορές. Οι συμμετέχοντες υποβάλλουν συνεχώς προσφορά
    μεγαλύτερη από την εκάστοτε μέγιστη έως το χρόνο λήξης της υποβολής προσφορών. Στα
    ηλεκτρονικά συστήματα καταγράφονται όλες οι υποβληθείσες κατά τα ανωτέρω προσφορές.

    10. Με την υποβολή της προσφοράς, οι υποψήφιοι πλειοδότες ενημερώνονται αμέσως από τα
    συστήματα για το ποσό της προσφοράς τους, τον ακριβή χρόνο υποβολής της, καθώς και ότι αυτή
    έχει καταγραφεί. Ο υποψήφιος πλειοδότης ενημερώνεται για την εκάστοτε μέγιστη υποβληθείσα
    προσφορά.

    11. Όλοι οι υποψήφιοι πλειοδότες που λαμβάνουν μέρος στον ηλεκτρονικό πλειστηριασμό
    ενημερώνονται αμέσως από τα συστήματα για τυχόν αναστολή, ματαίωση ή διακοπή του
    πλειστηριασμού, καθώς και για το λόγο αυτής.

    12. Μετά τη λήξη της διαδικασίας υποβολής των πλειοδοτικών προσφορών ανακοινώνεται το
    αποτέλεσμα του πλειστηριασμού μέσω των ηλεκτρονικών συστημάτων. Όσοι έχουν λάβει μέρος
    στον ηλεκτρονικό πλειστηριασμό ενημερώνονται αμελλητί για το αποτέλεσμά του. Ο υπάλληλος
    του ηλεκτρονικού πλειστηριασμού συντάσσει την έκθεση της παρ. 2 του άρθρου 965,
    κατακυρώνοντας τα πράγματα στον πλειοδότη.

    «13. Στον ηλεκτρονικό πλειστηριασμό κινητών, ο υπερθεματιστής έχει υποχρέωση να καταβάλει
    στον ειδικό τραπεζικό επαγγελματικό λογαριασμό του υπαλλήλου του πλειστηριασμού το
    πλειστηρίασμα και το τέλος χρήσης το αργότερο την τρίτη εργάσιμη ημέρα από τον
    πλειστηριασμό. Με την καταβολή του πλειστηριάσματος και του τέλους χρήσης, το κατακυρωμένο
    πράγμα παραδίδεται στον υπερθεματιστή. Η παράδοση του πράγματος στον υπερθεματιστή δεν
    μπορεί να γίνει πριν την καταβολή του πλειστηριάσματος και του τέλους χρήσης. Ο υπάλληλος του
    ηλεκτρονικού πλειστηριασμού οφείλει, το αργότερο την πέμπτη εργάσιμη ημέρα από τον
    πλειστηριασμό, να καταθέσει το πλειστηρίασμα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Η
    κατάθεση του πλειστηριάσματος είναι ακατάσχετη, δεν εμπίπτει στην πτωχευτική περιουσία και
    δεν υπόκειται στις δεσμεύσεις που επιβάλλει το Δημόσιο για τη διασφάλιση των συμφερόντων του.
    Εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας από την παρέλευση της ανωτέρω προθεσμίας, ο υπάλληλος
    του πλειστηριασμού αποδίδει το τέλος χρήσης στον οικείο Συμβολαιογραφικό Σύλλογο του οποίου
    αυτός είναι μέλος. Εντός τριών (3) εργασίμων ημερών, μέρος του ανωτέρω ποσού, το οποίο
    καθορίζεται με την απόφαση της παραγράφου 4 του παρόντος, αποδίδεται από τον
    Συμβολαιογραφικό Σύλλογο στο ΤΑ.Χ.ΔΙΚ.. Οι ειδικότεροι όροι της τήρησης των επαγγελματικών
    τραπεζικών λογαριασμών των υπαλλήλων των πλειστηριασμών θα ορίζονται με κοινή απόφαση
    των Υπουργών Οικονομικών και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Μέχρις
    ότου εκδοθεί η απόφαση του προηγούμενου εδαφίου, ο υπάλληλος του πλειστηριασμού ορίζει τον
    τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο γίνονται οι καταθέσεις.».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. «14. Στον ηλεκτρονικό πλειστηριασμό ακινήτων ο υπερθεματιστής έχει υποχρέωση να καταβάλει
    στον ειδικό τραπεζικό επαγγελματικό λογαριασμό του υπαλλήλου του πλειστηριασμού το
    πλειστηρίασμα και το τέλος χρήσης το αργότερο τη δέκατη εργάσιμη ημέρα από τον
    πλειστηριασμό. Ο υπάλληλος του ηλεκτρονικού πλειστηριασμού οφείλει, το αργότερο τη
    δωδέκατη εργάσιμη ημέρα από τον πλειστηριασμό, να καταθέσει το πλειστηρίασμα στο Ταμείο
    Παρακαταθηκών και Δανείων. Η κατάθεση του πλειστηριάσματος είναι ακατάσχετη, δεν εμπίπτει
    στην πτωχευτική περιουσία και δεν υπόκειται στις δεσμεύσεις που επιβάλλει το Δημόσιο για τη
    διασφάλιση των συμφερόντων του. Εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας από την παρέλευση της
    ανωτέρω προθεσμίας, ο υπάλληλος του πλειστηριασμού αποδίδει το τέλος χρήσης στον οικείο
    Συμβολαιογραφικό Σύλλογο του οποίου αυτός είναι μέλος. Εντός τριών (3) εργασίμων ημερών,
    μέρος του ανωτέρω ποσού, το οποίο καθορίζεται με την απόφαση της παραγράφου 4 του
    παρόντος, αποδίδεται από τον Συμβολαιογραφικό Σύλλογο στο ΤΑ.Χ.ΔΙΚ..».


    «15. Με απόφαση του Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
    καθορίζονται οι ειδικότεροι όροι λειτουργίας των ηλεκτρονικών συστημάτων πλειστηριασμού, οι
    λεπτομέρειες υποβολής των πλειοδοτικών προσφορών, η διαδικασία πιστοποίησης και εγγραφής
    χρηστών στα συστήματα, το ύψος και ο τρόπος καθορισμού, επιμερισμού, είσπραξης και
    απόδοσης του τέλους χρήσης των συστημάτων, αναπροσαρμογής του τέλους χρήσης και του
    μέρους αυτού που αποδίδεται στο ΤΑ.Χ.ΔΙΚ., καθώς και κάθε σχετική λεπτομέρεια.».

    *** Οι παράγραφοι 13,14 και 15 αντικαταστάθηκαν ως άνω με τις παραγράφους 2,3 και 4
    αντίστοιχα άρθρου έβδομου Ν.4475/2017,ΦΕΚ Α 83/12.6.2017.

    *** Το άρθρο 959Α προστέθηκε με το άρθρο 59 παρ.6 Ν.4472/2017,ΦΕΚ Α 74/19.5.2017,
    και εφαρμόζεται όταν η επίδοση της επιταγής προς εκτέλεση διενεργείται
    μετά την έναρξη ισχύος του (άρθρο 60 παρ.1 του αυτού νόμου. ΒΛ. ΚΑΙ λοιπές
    μεταβατικές διατάξεις του άρθρου αυτού)


    Όπως λοιπόν αποδεικνύεται, δεν υφίσταται οποιαδήποτε αναφορά στα δικαιώματα του θιγόμενου ιδιοκτήτη, ούτε βέβαια υπάρχει κάποια πρόνοια για τη συμμετοχή του στη όλη διαδικασία. Παρακαλούμε λοιπόν την επόμενη φορά να είστε περισσότερο προσεκτικοί ως προς την ακρίβεια ή μη των αναρτήσεών μας, να μην μας αποδίδετε προθέσεις που αποδεδειγμένα δεν έχουμε (αφού κάνουμε το ακριβώς αντίθετο από αυτό που ισχυρίζεστε) και τουλάχιστον να αναγνωρίσετε το σφάλμα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή