Και άκουσε που έχει φτάσει η βενζίνη... Και όχι μόνο.
Ας πάρει κάποιος τηλέφωνο τον Μητσοτάκη – κι ας μην είναι 03.00 το πρωί, όπως είπε – να του πει ότι η βενζίνη έφτασε τα 2,15 ευρώ, δηλαδή περίπου 14% πάνω από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης. Επί τη ευκαιρία, ας τον ενημερώσει πως, σύμφωνα με τη Eurostat, η Ελλάδα ήταν τον Απρίλιο 2η στην ΕΕ σε ετήσια αύξηση τιμών ρεύματος, με +14%, όταν ο μέσος όρος στην Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν μόλις +1%. Ας του πει επίσης πως είμαστε δεύτεροι και στην αύξηση των τιμών φυσικού αερίου, με +16,5%, έναντι μόλις +0,1% στην υπόλοιπη ΕΕ. Το ίδιο συμβαίνει και με βασικά προϊόντα καθημερινής ανάγκης, όπως το γάλα και οι βρεφικές τροφές. Και πάει λέγοντας… Γιατί αν συνεχίσουμε να τα βάζουμε όλα κάτω, μάλλον δεν θα μας φτάσει ούτε ολόκληρη η νύχτα.



