Έρχεται νέο χαράτσι – Σκέψεις για διόδια στο κέντρο της Αθήνας

 

Της Πηνελόπης Νάσσου

Δεν φτάνει που τα καύσιμα  έχουν  φτάσει στα ύψη , ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Κώστας Καραμανλής αποφάσισε ότι αυτή είναι η κατάλληλη εποχή για  την επιβολή διοδίων διέλευσης από και προς το κέντρο της Αθήνας.

Η πρόταση του υπουργού Μεταφορών  η οποία έρχεται σε μια περίοδο που οι πολίτες μετακινούνται με τα αυτοκίνητα τους καθώς τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς υπήρξαν μια από τις βασικότερες αιτίες μετάδοσης του κορωνοϊού αιφνιδίασε ακόμα και το Μέγαρο Μαξίμου .

Κυβερνητικά στελέχη χαρακτήριζαν την πρόταση του υπουργού Μεταφορών «ανεδαφική, εκτός τόπου και χρόνου» καθώς την συγκεκριμένη στιγμή πολλαπλασιάζει τα προβλήματα αντί να τα λύνει.»

 Σύμφωνα με πληροφορίες η πρόταση αυτή έχει να κάνει με την αντιμετώπιση της μεγάλης κυκλοφοριακής συμφόρεσης στο κέντρο της Αθήνας η οποία όμως και αυτή σχετίζεται  με την πανδημία και τον φόβο των πολιτών να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ.

«Αντί το υπουργείο να αγοράσει λεωφορεία ώστε οι πολίτες να μετακινούνται με ασφάλεια στο κέντρο της Αθήνας  ο υπουργός Μεταφορών ζητάει από τους πολίτες να πληρώσουν το τίμημα της ασφάλειας της ζωής τους», λένε στελέχη του κυβερνώντος κόμματος τα οποία αντιλαμβάνονται το πολιτικό κόστος που έχει μια τέτοια δήλωση.

 Σε ότι αφορά τώρα τις νέες ρυθμίσεις οι ίδιες πηγές, έλεγαν  ότι πλην της μεγάλης μείωσης των αδειών κυκλοφορίας – κατά περίπου 50% – των Ι.Χ που θα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα στο κέντρο, η κυβέρνηση προσανατολίζεται στην άμεση εκ βάθρων αλλαγή του τρόπου λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας, η οποία μέχρι σήμερα λειτουργεί με τρόπο απολύτως ανορθολογικά, αφού τα φορτηγά άνω των 3 τόνων, φορτώνουν και ξεφορτώνουν από τις 07.00 μέχρι τις 10.30 το πρωί και από τις 2.30 μέχρι τις 4.00 το απόγευμα και μετά τις 7.00 το βράδυ.

Και εδώ όμως υπάρχει μείζον θέμα καθώς πολλές εταιρείες θα κλιθούν εντελώς αιφνιδιαστικά να ανανεώσουν τα  εταιρικά τους αυτοκίνητα.

Ποια ΙΧ θα κινούνται ελεύθερα στον Δακτύλιο 

Σε ότι αφορά τον Δακτύλιο, υπενθυμίζεται ότι ελεύθερα θα κινούνται στο κέντρο της Αθήνας τα ηλεκτρικά, τα εκ κατασκευής φυσικού αερίου και υγραερίου οχήματα, τα υβριδικά και τα οχήματα κατηγορίας Euro6 που εκπέμπουν κάτω από 120 gr CO2.

Οι μεγάλοι χαμένοι αυτής της ιστορίας είναι όσοι έδωσαν χρήματα να μετατρέψουν τα αυτοκίνητα τους σε φυσικού αερίου και τώρα δεν θα μπορούν να μετακινηθούν στο κέντρο της πόλης.


Δρόμος ανοιχτός

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου