Το έγκλημα στη Λάρισα οφείλεται στα μνημόνια: Ψηφιακή διακυβέρνηση με τους σιδηρόδρομους στην εποχή του …Τρικούπη!

 
Επιχείρηση έρευνας στα συντρίμμια της επιβατικής αμαξοστοιχίας, στο σημείο όπου σημειώθηκε το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα έξω από τη Λάρισα, Παρασκευή 03 Μαρτίου 2023. ΑΠΕ-ΜΠΕ, ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΝΤΟΜΑΛΗΣ

Του Γιώργου Χαρβαλιά

Απ’ όλες τις δηλώσεις αρμοδίων, αναρμοδίων, πολιτικών γυρολόγων και πάσης φύσεως τηλεοπτικών παρατρεχάμενων για την εθνική τραγωδία στα Τέμπη, μία εξακολουθεί να κουδουνίζει επίμονα στα αυτιά μου: Ότι μέχρι το 2010, όλα λειτουργούσαν…τζάμι.

Ανθρωποι του ΟΣΕ ομολογούν ότι από το 2007 μέχρι το 2010 το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας είχε πέντε τηλεδιοικήσεις, σε Κόρινθο, ΣΚΑ, Λιανοκλάδι, Λάρισα και Θεσσαλονίκη.

«Σταδιακά τα συστήματα τηλεδιοίκησης άρχισαν να καταρρέουν. Ετσι φτάσαμε να μην έχουμε τηλεδιοικήσεις  στο μεγαλύτερο κομμάτι του δικτύου», έλεγαν χαρακτηριστικά.

Θεωρητικά το τηλεματικό σύστημα των σιδηροδρόμων βρισκόταν σε φάση αναδιάταξης με ορίζοντα το καλοκαίρι του 2023, αν και εφόσον, η Siemens παρέδιδε στην ώρα τους τα ανταλλακτικά, πράγμα λίαν αμφίβολο γιατί η σχετική σύμβαση που υπέγραψε ο ανόητος(;) παραιτηθείς υπουργός, δεν την δέσμευαν προς αυτή την κατεύθυνση με ρήτρες εξασφάλισης για το ελληνικό δημόσιο.

Η κατάρρευση των συστημάτων τηλεδιοίκησης, φωτοσήμανσης και έγκαιρης προειδοποίησης  ξεκίνησε με το που μπήκαμε στα μνημόνια και ολοκληρώθηκε επί της σεπτής διακυβέρνησης Μητσοτάκη, αυτής που υποτίθεται μετέτρεψε τη χώρα σε πρότυπο ψηφιακής διακυβέρνησης…

  • Οι πολιτικές ευθύνες λοιπόν για την επιστροφή εντός μίας 12ετίας του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας στην εποχή του…Τρικούπη, βαραίνουν όλους όσους κάθισαν στο τιμόνι της χώρας εκείνο διάστημα και διαχειρίστηκαν την εκποίηση των «ασημικών» της χώρας.
  • Δηλαδή το ξεπούλημα των υποδομών και των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, από τις τηλεπικοινωνίες και τα αεροδρόμια μέχρι την ΔΕΗ, σε ξένους «επενδυτές» που λειτουργούν με μοναδικό κίνητρο το κέρδος.
Η πρόσθετη πολιτική ευθύνη της κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι ότι στα χέρια της έσκασε η ωρολογιακή βόμβα. Κυρίως όμως στο ότι όλο αυτό το διάστημα, με την βοήθεια εκμαυλισμένων μέσων ενημέρωσης, παραμύθιαζε τον κόσμο πως δήθεν η Ελλάδα έχει εισέλθει στην εποχή της ψηφιακής διοίκησης όπου όλα ελέγχονται με το πάτημα ενός κουμπιού στον υπολογιστή.

Αυτό το ψέμα και το μασκαριλίκι που αποκαλύφθηκε πλέον σε όλο του το μεγαλείο δεν πρόκειται ποτέ να συγχωρήσει ο κόσμος στον Μητσοτάκη και τους αυλικούς του.

Ειλικρινά δεν ξέρω ποιο Κέντρο «τηλεδιοίκησης-σηματοδότησης» σιδηροδρομικού δικτύου Βορείου Ελλάδος θα εγκαινίαζε ο Μητσοτάκης(την ίδια απορία εξέφραζε και ένας συνδικαλιστής του ΟΣΕ, λέγοντας ότι τέτοιο έργο δεν υφίσταται). Αλλά αν είχε την ατυχία να εμφανιστεί σε οποιαδήποτε μακέτα για την…ψηφιακή μετάβαση των ελληνικών σιδηροδρόμων στον 21ο αιώνα, μία μέρα πριν την τραγωδία, είμαι βέβαιος ότι θα είχε αναγκαστεί να εγκαταλείψει την χώρα, μεταμφιεσμένος με περούκα, ή με ελικόπτερο από την ταράτσα του Μεγάρου Μαξίμου.

Δυστυχώς η ατυχία έπεσε πάνω στα παιδιά μας και τις οικογένειες τους που τα κλαίνε. Όχι στον Μητσοτάκη.

Ομως το ψέμα σημάδεψε τον πρωθυπουργό ανεξίτηλα. Όπως και η προσπάθεια να φορτώσει την χρεοκοπία ενός ολόκληρου μηχανισμού σε έναν 60χρονο μετακλητό σταθμάρχη.

Το ψέμα λοιπόν είναι αλληλένδετο με την πολιτική και η σημερινή κυβέρνηση το υπηρετεί με συνέπεια. Προσπάθησε να μας πείσει ότι γέμισε τη χώρα με θέσεις εργασίας, την ώρα που είμαστε πρώτοι και με διαφορά στην ανεργία των νέων, ανάμεσα σε όλα τα κράτη της Ευρωπαικής Ενωσης.

Προσπάθησε να μας πείσει ότι έφερε σοβαρούς επενδυτές απ΄όλα τα μέρη του κόσμου, όπως οι Βαλκάνιοι μαφιόζοι του Αδωνι, χωρίς να έχει γίνει ούτε μία, μα ούτε μία σας λέω, μεγάλη παραγωγική επένδυση από ξένους στην Ελλάδα.

  • Προσπάθησε να μας πείσει ότι προστάτευσε το βιός των Ελλήνων, όταν το μέσο κατά κεφαλήν εισόδημα στη χώρα γκρεμίστηκε και σήμερα ξεπερνά μετά δυσκολίας αυτό της ουραγού Βουλγαρίας. Πρόσφατα θέλησε να μας πείσει ότι έχουμε μοντέρνους σιδηροδρόμους.
Με…1800 ισόπεδες διαβάσεις, εκατοντάδες από τις οποίες είναι αφύλακτες, ενώ σε κάποιες άλλες τις μπάρες σηκώνει ένας ταλαίπωρος υπάλληλος με…μανιβέλα. Με τα ίδια μου τα μάτια είδα προχθές μια τέτοια. Όχι στο Αμύνταιο. Στο κέντρο της πολύπαθης πρωτεύουσας!…

Θα έπρεπε να ξέρει όμως ο κύριος Μητσοτάκης ότι η τύχη του επαγγελματία παπατζή, όπως και του καθ’ έξιν ψεύτη, έχει κοντά ποδάρια. Θα το διαπιστώσει οδυνηρά όταν έρθει η ώρα να προστρέξει στις κάλπες…

Πηγή: hellasjournal.com

Δρόμος ανοιχτός

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου