Πως δολοφονείται η Παιδεία μας


Του Χρήστου Η. Χαλαζιά

Δεν έχει όριο ο «ανθελληνισμός» του υπουργείου Παιδείας ή διαβίου μάθησης στην προσπάθεια του να αφαιρεθεί κάθε τι που θυμίζει τον Ελληνικό πολιτισμό και τη γλώσσα μας!
Για ποιο λόγο και από ποιο επιτελείο έχει δοθεί αυτή η εντολή για την σταδιακή αποξήλωση της ιστορίας μας;

Το σχέδιο αποξήλωσης ξεκίνησε επί κυβέρνησης Κώστα Σημίτη προκειμένου να μεταλλαχθούμε σε «ευρωπαίους», λες και δεν είμαστε Ευρωπαίοι από γεννησιμιού μας.

Η κυβέρνηση Κώστα Σημίτη εφαρμόζει την αλλαγή του εκπαιδευτικού προγράμματος με στόχευση την κατάργηση της ιστορικής πολιτισμικής ταυτότητας της χώρας μας και τη βίαιη αλλαγή της.
Η πρώτη διάβρωση ξεκίνησε από το ιστορικό τμήμα του Πανεπιστήμιου της Αθήνας, με τους δήθεν ιστορικούς και μυστικοσυμβούλους της κυβέρνησης που δεν αντέχουν να ακούνε την παραμικρη αναφορά για τον ελληνικό πολιτισμό αλλά ούτε για τους «ξένους» που θαυμάζουν και μιλάνε με ζεστά λόγια για τον ελληνικό πολιτισμό,όπως αδιαφορούν και για το μήνυμα του μεγάλου ποιητή μας Κ.Π. Καβάφη που έγραφε ότι: Οφείλωμεν οι Έλληνες να μελετούμε την ποίησιν μας επισταμένως, την ποιήσιν πάσης εποχής του εθνικού μας βίου. Εν αυτή θα εύρωμεν την μεγαλοφυία του γένους μας και όλην την τρυφερότητα, και όλους τους τιμιώτερους, παλμούς της καρδιάς του Ελληνισμού» (πεζά Κείμενα).

Δημιούργημα αυτή της ομάδας των δήθεν ιστορικών είναι η παραχάραξη της Ελληνικής ιστορίας, συντάσσοντας τα σχολικά βιβλία κάτω από τις εντολές του «Εναλλακτικού Εκπαιδευτικού Υλικού για την Διδασκαλία της Νεότερης ιστορίας της Νοτιοανατολικής Ευρώπης» ενός προγράμματος που εισηγήθηκε «Το Συμβούλιο για τη Δημοκρατία και τη Συμφιλίωση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη» με χορηγούς – δηλαδή με το…αζημίωτο για τους πρόθυμους δουλοπρεπείς – το Υπουργείο Εξωτερικών των Η.Π.Α , του Οργανισμού των Η.Π.Α για τη Διεθνή Ανάπτυξη, του Υπουργείου Εξωτερικών της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας και το Σύμφωνο Σταθερότητα για την Νοτιοανατολική Ευρώπης.

Αυτοί επιβάλουν – με τον…παρά τους – να γράψουν τα ιστορικά μας βιβλία με βάση ότι « η Μνήμη του παρελθόντος έχει εντελώς χαθεί και τίποτα δεν απέμενε από αυτήν, (την ιστορία) πέρα από μια θολή παράδοση μεταξύ των χωρικών, που οι πρόγονοί τους ήταν κάποτε ελεύθερου». (Κεφ. Γ. 10)
Και ο – δυστυχώς για τους Ελληνες – υπουργός ονόματι Γαβρόγλου πρότεινε την «ερμηνευτική αποδέσμευση των μύθων αυτών (των αρχαίων Ελλήνων) από τις πολιτικές, στρατιωτικές, ιδεολογικές και πολιτισμικές διαδικασίες των προϊστορικών κοινωνιών».

Στα σύγχρονα ιστορικά εκπαιδευτικά βιβλία διαβάζουμε σήμερα ότι : ο Οθωμανικός στρατός ήταν ελάχιστος που πήρε μέρος στην πολιορκία της Κωνσταντινούπολης και ότι ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος παραιτήθηκε και υμνούν τον Ιουστιάνη και τον Μωάμεθ τον πορθητή . Αφαίρεσαν από τους χάρτες όλες τις ελληνικές αποικίες της Μεσογείου και την παρουσιάζουν ως μια μικρή χώρα. Ότι οι σφαγές στη Μικρασία και στον Πόντο ήταν πρόκληση των χριστιανών κατοίκων και οτι ο τουρκικός στρατός βρέθηκε σε άμυνα! Τέτοια προδοσία..

Συνεχίζει ο σημερινός υπουργός με απόλυτη ωμή κυνικότητα να εφαρμόζει αυτά τα αφελλινιστικά προγράμματα των ξένων εντολέων θέλοντας να καταργήσει,ο δύσμοιρος, την αρχαία Ελληνική γραμματεία, περιορίζοντας τον «Επιτάφιο του Περικλή» που υμνούσε την Δημοκρατία, τα ανθρώπινα ιδεώδη, την πατρίδα, και διδάσκεται με δάκρυα στα μάτια σε απειρα ξένα πανεπιστήμια ως βασικό μάθημα στους σύγχρονους πολίτες. Από τους δικούς μας φωστήρες θεωρείται εμπόδιο, αφού οι ξένοι εντολείς τους δεν θέλουν στην Ελλάδα να υπάρχουν έθνη – κράτη, αγνοώντας ότι όποιος δεν αγάπα την πατρίδα του δεν σέβεται καμιά άλλη και κινείται σαν ζώο. Ήρθε η σειρά της Αντιγόνης του Σοφοκλή να περιθωριοποιηθεί ως μάθημα.

Τελευταία επανήλθε ή άποψη της Άννας Διαμαντοπούλου για πρώτη γλώσσα στη μέση εκπαίδευση να γίνει η Αγγλική και τα διδακτορικά να γράφονται στην Αγγλική, γιατί τα Ελληνικά δήθεν είναι γλώσσα νεκρή αφού την μιλάνε μόνο τα 10 εκατομμύρια Έλληνες. Η δικαιολογία αυτή είναι γελοία, αν η κυρία αυτή διάβαζε ή παρακολουθούσε τις εξελίξεις στην παιδεία θα γνώριζε πόσα πανεπιστήμια του εξωτερικού την έχουν ως βασικό μάθημα την Ελληνική γλώσσα ή αν μπορούσε να ρίξει μια επιμελημένη ματιά στο πολύγλωσσο λεξικό της Ευρώπης ειδικά για τους ταξιδιώτες και αφορά τις εννέα επίσημες γνώστες και περιέχει 8.000 λέξεις θα ανακάλυπτε ότι: «περισσότερες από 1200 λέξεις (15%) γράφονται με τον ίδιο τρόπο και στις έξι γλώσσες, με μια μεγάλη πλειοψηφία (1.007) λέξεων είναι ελληνολατινική προελεύσεως(80%), ( Αντ Βάλτερ Η Περιπέτεια των Γλωσσών στη Δύση).

Τώρα ο κύριος Γαβρόγλου καταργεί και τα Λατινικά από τα εκπαιδευτικά προγράμματα με τη σαθρή δικαιολογία ότι τα παιδιά δεν τα θέλουν! Διακόπτοντας έτσι την ιστορική συνέχεια του πολιτισμού και μια γλώσσα που χρησιμοποιείται σχεδόν σε όλες τις επιστήμες.

Οι φωστήρες του υπουργείου δεν μπήκαν καθόλου στη βάσανο να βρούν τι φταίει που τα παιδιά δεν θέλουν να παρακολουθούν κάποια μαθήματα,αλλά απλά τα καταργούν (ειδικά όσα έχουν σχέση με την κλασσική αθάνατη παιδεία).

Την απάντηση για αυτή την συμπεριφορά των υπουργών παιδείας μας τη δίνει ο συγγραφέας Μίλαν Κούντερα: «Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος είναι να διαγράψεις τη μνήμη του. Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του. Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία. Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν. Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

Και εις ανώτερα στην πρώτη φορά αριστερά κυβέρνηση.

Πηγή: ireporterworld

Δρόμος ανοιχτός

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου