Πολλά μας τα είπατε! Ένα ανθρώπινο λάθος ήταν

 

Του Σταύρου Χριστακόπουλου

Οι δημόσιες επιχειρήσεις κοστίζουν πολύ και πρέπει να τις πουλήσουμε ακόμη και αν το αντίτιμο είναι ένας ετήσιος τζίρος τους – ή και πολύ λιγότερο. Άλλωστε οι ιδιώτες θα επενδύσουν στην αύξηση της ποιότητας των υπηρεσιών και της ασφάλειας. Δεν είναι τίποτε απατεώνες που θα εισπράττουν χωρίς να έχουν υποχρεώσεις.

Μπορούν να σας διαβεβαιώσουν και οι προηγούμενοι από εμάς, που τους έδωσαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Στην τελική, το φιλέτο τούς χαρίσαμε μόνο: τις υποδομές, τη συντήρηση, την ασφάλεια και το κόστος τα διατηρεί το κράτος, που είναι πάντα αξιόπιστο ακόμη και χωρίς εξειδικευμένους – ή ακόμη και χωρίς καθόλου – υπαλλήλους. Και τους δίνουμε και κάτι ψιλά παραπάνω για να σας πηγαίνουν στην άγονη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Τα συστήματα ασφαλείας είναι χρήσιμα, αλλά μπορούν και να περιμένουν.

● Τι είναι επτά χρόνια μπροστά στην αιωνιότητα;

● Τι πειράζει που δύο κυβερνήσεις κάναμε πέντε αναθεωρήσεις της σύμβασης σε τρία χρόνια;

● Και ποιος σας είπε ότι το κόστος, το αντικείμενο και ο χρόνος παράδοσης του έργου είναι μεγέθη αμετάβλητα; Ό,τι θέλουμε τα κάνουμε για το καλό της χώρας και της ασφάλειας των πολιτών.

Στο κάτω – κάτω, ορίστε. Το έργο είναι έτοιμο να παραδοθεί. Έτσι δεν θα ζήσουμε «ποτέ ξανά» άλλο τραγικό δυστύχημα.

Οι συνδικαλιστές είναι εξ ορισμού και άνευ εξαιρέσεων λαμόγια και κάνουν κινητοποιήσεις μόνο για να ευνοήσουν τη συντεχνία και την τσέπη τους. Οι άναρθρες κραυγές τους για έλλειψη ασφάλειας, ανεπάρκεια και διάλυση των υποδομών υποκινούνται από πολιτικά και άλλα ύποπτα κέντρα και παράκεντρα. Τους μάθαμε τόσα χρόνια.

Εξάλλου, άμα είχαν δίκιο, γιατί δεν φώναζαν πιο δυνατά; Επειδή δεν τους έδειχναν τα κανάλια για να φαίνονται τα μούτρα τους; Και γιατί δεν σήκωναν χειρόφρενο επ’ αόριστον; Επειδή θα τους λέγαμε καθάρματα που δυσκολεύουν την καθημερινότητα των πολιτών;

Οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι πολλοί, είναι τεμπέληδες και, στο κάτω – κάτω, δεν τους χρειαζόμαστε. Μια χαρά μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους οι εργολάβοι με τους ανειδίκευτους. Στην τελική μπορούμε και με πολύ λιγότερους – τι ξέρουν οι σπάταλοι κουτόφραγκοι που απασχολούν πολλαπλάσιους για το ίδιο έργο και αντικείμενο;

Έτσι εξοικονομεί χρήματα το Δημόσιο για να σας πληρώνει το Market Pass για την ακρίβεια και τα πεντακοσάρικα που σας δίναμε στην πανδημία.

Άλλωστε τι πειράζει που κάνουν κάτι μέρες να αλλάξουν τις λάμπες στα φανάρια του Προαστιακού; Έγινε εκεί κανένα δυστύχημα και δεν το ξέρουμε;

Οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι πρωτίστως υπάλληλοι των πολιτικών τους προϊσταμένων. Άρα ο υπάλληλος του ΟΣΕ μπορεί να πάει σε ένα άσχετο υπουργείο, ύστερα να επιστρέψει ως φορτοεκφορτωτής και στο τέλος να γίνει και σταθμάρχης. Εσάς τι σας κόφτει;

Στον ίδιο ρόλο μπορούμε να βάλουμε και σεκιουριτάδες. Γιατί, λιγότερα προσόντα έχουν από τους φορτοεκφορτωτές; Εδώ τους βάλαμε επικεφαλής στην ΕΥΠ και μια χαρά τα πήγαν.

Και κάτι τελευταίο, γιατί πολλά μας τα είπατε: Μην μας (τα) πρήζετε με τις ευθύνες. Όλα οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος. Στοίχημα ό,τι γουστάρετε πως αυτό θα μας πει και η ανεξάρτητη και υπερκομματική επιτροπή εμπειρογνωμόνων, την οποία θα διορίσουμε εμείς για να είναι αξιόπιστη.

ΥΓ.: Η Δικαιοσύνη είναι βέβαιο ότι θα κάνει τα πάντα «για την απόδοση των ευθυνών στους υπαίτιους, όποιοι και αν είναι, όπου και αν ανήκουν, από όπου και αν προέρχονται, ό,τι και να εκπροσωπούν». Κάποια στιγμή θα τα καταφέρει…


Δρόμος ανοιχτός

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου